SALAM SASESC


Strategie de brand


Print & Packaging


Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din Romania, Salam Sasesc de la Cris-Tim, are de curand o noua imagine. Noua identitate de brand a Salamului Sasesc este construita in jurul unui personaj central, sasul Martin, ce reprezinta chintesenta atributelor produsului si a companiei Cris-Tim: seriozitate, corectitudine, inventivitate, migala, iscusinta, intelepciune si carisma.

Povestea Salam Sasesc incepe in 2002, cand din dorinta de a oferi un produs calitativ, inedit atat prin forma cat si prin gust, Cris-Tim a creat o reteta noua. In scurt timp Salam Sasesc de la Cris-Tim devine unul dintre cele mai apreciate si mai cunoscute produse de pe piata de mezeluri din Romania. Din 2005 gama se extinde cu doua noi sortimente: Salam Sasesc picant si Salam Sasesc cu piper verde. Tot in 2005 Cris-Tim primeste titlul de trusted brand. Din 2011, din dorinta de a oferi produse de cea mai inalta calitate si sigure din punct de vedere alimentar, Cris-Tim implementeaza, in premiera pentru piata de mezeluri din Romania, o tehnologie de conservare naturala a produselor care utilizeaza apa rece la o presiune de 6000 de bari. Salamul Sasesc este primul produs conservat prin aceasta metoda naturala.

Cu o istorie de peste 23 de ani, Cris-Tim este liderul pietei romanesti de mezeluri, oferind intotdeauna consumatorilor sai produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare si prin sistemele de management al sigurantei alimentului (ISO 22000:2005 si al protectiei mediului (ISO 14001: 2004).

Pentru al saptelea an consecutiv, in 2014 Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest in 15 tari, printre care si Romania.

De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate in piata, conform ultimului studiu U&A realizat impreuna cu Mercury Research.