PAROL D'HONEUR, BUNATATI DE LA MATACHE CU UN GUST CUCERITOR


Campanie de comunicare


Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Strategie de comunicare
Implementare campanie de comunicare: TV, online, instore
Concept si productie spoturi publicitare


Matache Macelaru', unul din cele mai iubite si apreciate branduri de mezeluri din Romania, cu ascensiune puternica in piata pana acum cativa ani, a facut echipa cu noi, oferindu-ne provocarea de a realiza strategia de sustinere a pozitionarii brandului in piata si de a consolida si creste prezenta portofoliului de produse Matache Macelaru'.

Dupa incheierea implementarii strategiei de repozitionare si redesign a gamei de produse, am construit si implementat strategia de comunicare impreuna cu echipa Unity Group (Impressum Communication, We-Do Communication si Nomenius).
 
Strategia de comunicare dedicata brandului Matache Macelaru' a fost construita astfel incat sa sustina pozitionarea brandului in piata, sa consolideze si sa extinda puterea brandului Matache Macelaru' in piata de mezeluri din Romania. Campania de comunicare aduce in prim plan momente savuroase social, sustinute si de retetele prezentate prin „Minuturi de povestit si pregatit” de la Matache Macelaru'. Poti cunoaste si aprecia retetele produselor lui Matache Macelaru' doar daca ti se dezvaluie lumea asa cum a fost ea in Bucurestii anilor 1880, lumea in care si pentru care s-au nascut aceste retete si produse incantatoare.

Campania de comunicare s-a implementat pe 3 canale: TV, online si in store, fiind cea mai complexa campanie dedicata pana in prezent brandului Matache Macelaru' (11 productii video, platforma online www.matachemacelaru.cristim.ro, comunicare social media si online, sustinere in store cu sampling neconventional – ziarul Moftul Romanesc si campanie BTL.