Pietro Coricelli

Campanie de comunicare

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Uleiul de masline extravirgin Pietro Coricelli a debutat pe mesele italiene in 1939, in orasul Spoleto din inima Umbriei. O pasiune pentru gusturile autentice transmisa din generatie in generatie a mentinut intotdeauna membrii familiei implicati in conducerea companiei. Astazi, Pietro Coricelli este unul dintre principalii producatori de ulei de masline din Europa, cu exporturi in peste 110 de tari din lume, fiind unul dintre cele mai distribuite branduri italiene la nivel mondial.
 
De peste 70 de ani se pastreaza calitatea si siguranta produselor Pietro Coricelli datorita traditiei neintrerupte, aromei autentice, competentelor profesionale si tehnologiei avansate in domeniu. Misiunea companiei este de a promova uleiul de masline, gustul si aromele bucatariei mediteraneene in intreaga lume. 
Valorile companiei sunt: calitatea produselor si serviciilor oferite; orientarea spre client; eficienta; integrarea in contextul social; orientarea pe produse ecologice.
 
Traditia si valorile brandului au inspirat echipa Bloom Communication sa creeze campania de comunicare „Tradizione e passione”, o campanie care vorbeste despre pasiunea pentru uleiul de masline, pasiune care se transmite din generatie in generatie, intr-o tara in care acest produs face parte din aproape toate retetele delicioase. Campania a fost implementata alaturi de partenerii din Unity Group, Impressum Communication si We-Do Communication, implicand strategie si dezvoltare de actiuni de comunicare de PR si Social Media.
 
Odata cu prima campanie online construita s-a realizat si website-ul http://www.pietro-coricelli.ro, un instrument de comunicare reprezentativ pentru interfata online a brandului Pietro Coricelli,  pentru care s-a dezvoltat o platforma personalizata de administrare a informatiei.