FAMILY CARE

Strategie de brand

Identitate vizuala

Print & Packaging


Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Bloom Communication semneaza procesul de rebranding al Family Care, unul dintre cele mai dinamice branduri romanesti din piata de ingrijire personala din Romania.
 
Noua identitate si noul stil de comunicare contribuie la intarirea pozitionarii Family Care, o solutie excelenta pentru ingrijirea personala a intregii familii.
 
Auditul de brand, analiza portofoliului de produse existente si a directiilor de  de dezvoltare a gamei a fost etapa care a precedat definirea noii arhitecturi de brand. 
 
Din analiza portofoliului de produse Family Care, a felului in care isi structureaza produsele, rolurile si acoperirea pietelor, a felului in care se prezinta si comunica in piata si a politicii sale comerciale, a reiesit concluzia ca este necesara reorganizarea si restructurarea gamelor de produse pe sub-branduri corect reprezentate in raport cu publicul lor tinta si reasezarea strategica in piata in functie de profitabilitate si reprezentativitate pe target, astfel incat fiecare sub-gama sa poata fi transformata in viitor in centru de profit.
 
In vederea cresterii profitabilitatii companiei si a adaptabilitatii sale la piata si la concurenta, Bloom Communication a trecut la reorganizarea si structurarea coerenta a portofoliului de produse Family Care in sub-branduri cu roluri definite atat din perspectiva pietei, cat si din perspectiva manageriala. In etapa
urmatoare s-a trecut la redefinirea si standardizarea liniilor de produse pe fiecare sub-brand girat.
 
Promisiunea brandului Family Care si misiunea sa au fost definite astfel incat clientul sa fie centrul preocuparilor companiei, iar produsele dedicate lui sa devina efecte benefice ale acestor preocupari: „Realizam produse de calitate, accesibile, dedicate ingrijirii personale. Suntem dedicati tuturor celor care au nevoie de produse de calitate pentru sustinerea unui stil de viata confortabil si sanatos.”
 
Family Care isi defineste activitatea astfel: „Impartasim alaturi de clientii nostri spiritul practic al produselor noastre, care ne indruma dintotdeauna in cresterea portofoliului de produse Family Care, astfel incat sa oferim cat mai mult din necesarul zilnic de ingrijire personala al clientilor nostri. Astfel, omenia si etica se reflecta in oferta noastra comerciala, prin care demonstram ca un produs mai bun nu e neaparat unul mai scump. Preocuparea noastra neintrerupta pentru performanta face ca multe dintre produsele noastre sa fie la fel de bune ca cele ale altor producatori renumiti in intreaga lume. Iar pentru ca ingrijirea personala si a casei este astazi o activitate complicata si scumpa, pretuim spiritul de cooperare, eficienta si realismul celor care o
desfasoara.”
 
Procesul de redefinire a identitatii vizuale, a stilului de comunicare corporate si de constructie a identitatii fiecarei subgame Family Care, complex si provocator de altfel, a dus la revitalizarea completa a brandului si la cresterea puterii brandului in mediul concurential. Identitatea vizuala este o evolutie a vechii semnaturi Family Care, proces necesar pentru a pastra legatura pozitiva cu publicurile sale, iar noul stil vizual contribuie la indeplinirea obiectivelor de business, de crestere si intarire a brandului.
 
Noul stil de comunicare a fost implementat pe toate materialele si instrumentele de comunicare: papetarie interna, comunicare indoor si out-door, on-line.