Portokal


Identitate verbala


Identitate vizuala


Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Societate ieseana cu peste 50 de ani in domeniu, Sedcom Libris, membra a Organizatiei Patronale AGORA a Societatilor pentru Difuzarea Tipariturilor si a altor Bunuri Culturale din Romania, si-a fixat, inca de la inceput, ca principal obiect de activitate difuzarea de carte si comercializarea produselor de papetarie, birotica si a jucariilor, realizandu-si profitul printr-o retea de 24 de librarii modernizate si informizate.

In 2014, datorita unei dinamici crescute a comertului online, Sedcom Libris a decis dezvoltarea  business-ului astfel incat portofoliul de cc 60000 de produse din domeniile carti (literatura, pentru copii, tehnice, manuale etc), produse de papetarie, ghiozdane, serviete, obiecte de scris, jucarii, dar si obiecte de arta, sa fie disponibile online.

Datorita  domeniilor multiple ce compun portofoliul de produse disponibil la vanzare si a faptului ca identitatea verbala folosita pentru librarii (Sedcom Libris) este o denumire des intalnita in Romania, fiind specifica vechilor retele de librarii infiintate in perioada 1946 -1989, decizia de a construi un nou brand dedicat exclusiv online-ului a fost naturala.

Identitatea verbala si vizuala a noului brand sustine pozitionarea functionala a portalului e-commerce, descriind noul brand ca unul cupola pentru necesarul de beletristica, birotica si timp liber pentru copii si adulti, pozitionandu-se ca o alegere isteata de shopping, atat datorita portofoliului de produse, cat si a raportului bun pret - calitate - servicii. Logotipul sustine identitatea vizuala si noua pozitionare prin imbinarea grafica a doua elemente simbol: cartea - ce defineste atat procentul mare din portofoliul dedicat cartii, cat si alegerile facute "cu cap" si vulpea - simbol al cumparaturilor istete. Culoarea ofera dinamicitate si sugereaza complementaritatea ofertei online www.portokal.ro.