Eurolenguas

Eurolenguas este centrul destinat tuturor celor ce doresc sa invete, sa se pregateasca sau sa isi consolideze cunostintele intr-o limba straina. Metodologia de curs se bazeaza pe insusirea regulilor gramaticale, diversificarea vocabularului, iar accentul se pune pe conversatie si dialog datorita unei predari active si interactive.

Strategie de brand

In urma auditului, a analizei comerciale a companiei si a profilului general al pietei si competitorilor realizat de Bloom Communication s-a concluzionat ca centrul de limbi straine Eurolenguas nu isi evidentiaza serviciile si nu se diferentiaza pe piata, desi are o suma de servicii, beneficii si procese diferentiatoare cu valoare neta mai buna decat competitorii.
Prin strategia de brand creata am definit clar sistemul de comunicare general si cel folosit personalizat, pentru evidentierea paletei largi de servicii corporate, servicii dedicate domeniilor cu limbaj specializat si cursuri generale dedicate adultilor si copiilor.

Identitate vizuala

Noul simbol - pasarea colibri - este puternic stilizat si insumeaza urmatoarele atribute (care deriva direct din calitatile exceptionale ale acestei micute pasari): rapiditate, mobilitate si adaptabilitate in personalizarea serviciilor. Larga paleta cromatica a penajului contine culorile aflate pe majoritatea steagurilor statelor lumii si sugereaza libertatea pe care o ofera comunicarea, dezvoltarea personala si profesionala, accesibilitatea multiculturala, precum si elementul exotic pe care fiecare il descopera invatand o limba straina.

Print & Packaging

Noul sistem vizual comunica o serie de atribute tehnice - numarul de limbi in care se tin cursurile, profesorii/echipa, tipul de module: basic, avansat si specializat, serviciile dedicate companiilor, tehnici de invatare focusate pe latura practica -, combinate cu elemente emotionale - dedicarea fata de profilul si nevoile clientului, atitudinea prietenoasa si deschisa, concentrarea pe rezultate - si cu beneficiile nete / plusvaloarea furnizate de Eurolenguas - libertate de comunicare, accesibilitate la cartile in limbi straine, la cultura, la informatie si succes mai mare profesional.
Bloom Communication a construit noua identitate vizuala, strategia de comunicare si toate materialele dedicate comunicarii, manualul de identitate corporate si website-ul cu platforma de administrare. Pentru fiecare segment de public tinta Bloom Communication a construit mesaje specifice si materiale de comunicare.

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Website-ul Eurolenguas se remarca prin designul prietenos, ergonomia informatiei si prin mesajele specifice pentru fiecare segment de public tinta, promovate prin intermediul bannerelor. www.eurolenguas.ro se detaseaza clar in mediul concurential, national si international.