Diqis

Compania Frarom International Est este distribuitor national de produse, accesorii si decoruri pentru casa si pentru segmentul Horeca si unul dintre cei mai importanti furnizori pentru Cora, Auchan, Real, Carrefour, Metro, Kaufland din Romania.

Strategie de brand

In 2011, compania Frarom International Est a hotarat sa faca un pas strategic important catre consumatorul final, dezvaluindu-i posibilitatile infinite de a aduce confortul, dichisul si bunul gust in propriile locuinte. Astfel, in 2012, a aparut brandul DIQIS.

DIQIS este primul concept store din Romania dedicat artei aranjarii si servirii mesei si primul magazin quality pentru produse dedicate casei.

Bloom Communication a creat strategia de brand, identitatea verbala, identitatea vizuala, conceptul si standardele de brand ambient pentru magazin, online shop-ul si packagingul pentru produse.

La DIQIS gasesti atat instrumentele si recipientele necesare gatitului mancarurilor pentru cei mai exigenti gurmanzi, cat si servirii elegante a mesei, in familie sau la ocazii speciale, pentru toate momentele vietii in care vrei sa te bucuri de rasfat la masa, de la inceput si pana la sfarsit, de la concepere pana la servire. DIQIS este locul de unde poti lua cadouri speciale pentru toate evenimentele importante din viata familiei. In magazinul DIQIS gasesti toate marcile apreciate national si international plus avantajul competitiv de consiliere in alegerea produsului exact pentru nevoile tale.

Identitate verbala

In construirea identitatii verbale pentru acest brand, provocarea a fost includerea unei sume mari de semnificatii intr-un singur concept: gatitul cu dragoste a meselor bogate pentru prieteni, cunoasterea regulilor scrise si nescrise de aranjare si servire a mesei pentru fiecare eveniment important din familie, rafinament, calitate, eleganta, atentie la detalii, ergonomie.

Identitate vizuala

Ca zona de inspiratie pentru stilul vizual, Bloom Communication a folosit cea mai prolifica perioada, de maxima inflorire, a artei crearii, aranjarii si servirii mesei: perioada medievala. La curtile marilor imperii si ale palatelor clasei nobiliare, masa si servirea ei erau concepute ca un spectacol. De acolo sunt mostenite si transmise pana in prezent placerea de a servi masa intr-un cadru extraordinar, regulile aranjarii si servirii mesei, atentia deosebita acordata calitatii produselor aflate pe masa si a recipientelor in care se afla acestea.

Elementele grafice care contureaza stilul vizual au fost preluate si transformate din broderiile textile, din filigranul de pe cupe si din elementele de origine orientala cunoscute si apreciate datorita importurilor din coloniile britanice, spaniole, portugheze si franceze din Asia. Pentru un plus de focus, pe friza decorativa creata si personalizata au fost introduse si simbolurile universale care vorbesc in mod direct despre domeniul de activitate al brandului: farfurii, tacamuri, naproane, cescute.

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Pentru ca brandul DIQIS sa fie disponibil si la nivel national, a fost realizata o platforma eCommerce complexa, destinata vanzarii produselor din concept store.

Branding ambiental

Brand ambient-ul este personalizat pentru a transmite si sustine valorile si atributele brandului DIQIS, creand o atmosfera unica, in care bucuria petrecerii timpului alaturi de cei dragi este innobilata de subtilitatea detaliilor, de sunetele paharelor de cristal si a argintariei, de portelanurile fine pictate manual, de toata eleganta unei mese aranjate cu pricepere. Conceptul este modular, astfel incat sa poata fi modificat pe diverse marimi de spatii si contine zone dedicate, in care produsele sunt puse in valoare in cadrul unor mese festive.