CALVO

Campanie de comunicare

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Cu o istorie de peste 72 de ani, multe inovatii aduse pietei de profil prin solutii tehnologice unice, cutie rotunda si sistemul cu trei cutii intr-un singur pachet, brandul Calvo se vinde astazi in peste 65 de tari, fiind in top 5 jucatori mondiali din piata de conserve.
Calvo a dezvoltat o gama larga de produse, care include si produsele sale traditionale, precum conservele de ton, sardine, midii si calamari.
In incercarea de a deveni un lider alimentar pe piata, Calvo a introdus noi produse: salate gata pentru consum, mancaruri gata preparate, hamburgeri, carnati si pateuri.
Toate produsele sunt fabricate in conformitate cu etosul brandului Calvo: selecteaza doar materia prima de cea mai buna calitate (avand propria flota de vase de pescuit) si o proceseaza cat mai putin posibil, pentru a crea produse care scot in evidenta preocuparea brandului pentru nutritie si pentru sustinerea calitatii vietii clientilor sai la un nivel ridicat.
 
Bloom Communication a construit si a implementat strategia de comunicare a brandului Calvo pentru Romania. Aceasta a cuprins: construirea platformei online www.calvo.ro, strategie si comunicare online prin campanii clasice si campanii de PR, strategie si comunicare social media.
Campania de comunicare a sustinut pozitionarea quality a brandului, interconectand doua concepte de comunicare: „Calvo stie unde este tonul cel mai bun!” (3 mesaje puternic functionale, cu focus pe calitate – Calvo are propria flota de vase de pescuit; Calvo are acces la ton de cea mai buna calitate; Calvo livreaza ton de cea mai buna calitate, procesat minim prin conservele sale) si „Calvo da tonul multor posibilitati savuroase” (ingredient de cea mai buna calitate pentru retete delicioase si pentru experiente culinare incantatoare). Cele doua concepte vorbesc si despre promisiunea de calitate Calvo, promisiune respectata si sustinuta de peste 70 de ani, in peste 65 de tari care au acces la ton de cea mai buna calitate.