SENI

Identitate vizuala

Campanie de comunicare

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Productie spoturi publicitare

Seni, brand al grupului TZMO, este brandul de incredere in probleme de incontinenta pentru milioane de persoane din intreaga lume.
 
De 20 de ani, Seni este ajutorul numarul 1 in cazurile de incontinenta din Romania. Gama Seni ofera solutii complete, atat pentru persoanele cu incontinenta, cat si pentru ingrijitori: oferta variata de produse premium, servicii gratuite de consultanta, training si de optimizare a costurilor.
 
Brandul Seni este disponibil in peste 50 de tari din toata lumea. Ofera produse de calitate premium, ce fac viata mai usoara persoanelor cu probleme de incontinenta, dar si ingrijitorilor. Grupul TZMO intreprinde actiuni menite sa imbunatateasca calitatea vietii clientilor si sa educe in ceea ce priveste incontinenta, precum si alte probleme de sanatate.
 
Bloom Communication, impreuna cu partenerii sai din Unity Group (Impressum Communication si We-Do Communication) a oferit solutii 360 de comunicare brandului: strategie de intarire a pozitionarii brandului in context aniversar (Seni - 20 de ani), strategie de comunicare, campanii de comunicare, platforma online inlibertate.ro si comunicare social media.
 
Conceptul central al comunicarii de brand a fost „Cu Seni redescoperi bucuria de a trai !” – concept care a subliniat ca viata sociala si planurile nu se opresc in momentul cand apar probleme de incontinenta, probleme percepute ca rusinoase si, deseori, inhibitoare ale vietii sociale. Seni iti ofera solutia de a detine controlul asupra vietii tale, oferindu-ti, in continuare, capacitatea de a te bucura in egala masura de toate aspectele frumoase ale vietii. Am sustinut procesul de comunicare printr-un sistem integrat TV, online, PR, social media.