Farmacia DONA - 25 de ani

Identitate vizuala

Print & Packaging

Campanie de comunicare

Productie spoturi publicitare

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Farmacia DONA, companie cu capital integral romanesc, un reper in industria farmaceutica din Romania si un brand apreciat si respectat de romani, a implinit 25 de ani. Pe parcursul celor 25 de ani, modelul de business DONA a evoluat, fara a se indeparta de identitatea organizationala si de propriile valori puternice. DONA inseamna un nucleu de patru firme, caruia i s-au alaturat si alti antreprenori locali din domeniu, care s-au aratat interesati sa contribuie cu experienta lor la dezvoltarea pe termen lung a marcii Farmacia DONA, printr-un parteneriat in regim de franciza. Astfel, DONA reuneste cca 300 de farmacii si aproximativ 2500 de farmacisti, profesionisti in domeniul sanatatii si antreprenori romani devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai inalt nivel de calitate. Pentru sanatatea romanilor!
 
Partener de comunicare in constructia strategiei si implementarea campaniei „Farmacia DONA - 25 de ani”, Bloom Communication a realizat o structura de comunicare formata din 4 piloni: identitate corporate aniversara „25 de ani”, instrumente  de comunicare aniversare offline, landing page si campanie de comunicare - online, TV si outdoor. Semnatura grafica „25 de ani” este inscrisa pe o traiectorie ascendenta si intr-un arc de cerc orientat in sus, ceea ce simbolizeaza permanenta dezvoltare a organizatiei, focusarea pe asteptarile pacientilor si cresterea continua a calitatii vietii acestora. „25 de ani” scris inr-o formula caligrafica personalizata subliniaza valorile companiei: atentie la nevoile pacientilor, pasiune pentru profesia de farmacist, talentul de a lucra cu oamenii sub semnul eticii si in spiritul perfectionismului pozitiv.
 
Campania de comunicare surprinde si transmite pasiunea si daruirea oamenilor cheie DONA: farmacistii DONA, care raspund pacientilor cu o grija deosebita si isi asuma eforturi semnificative de invatare continua pentru a tine pasul cu noutatile la nivel terapeutic si, mai presus de toate, cu asteptarile pacientilor lor.

25deani.farmaciiledona.ro