SALAM DE SIBIU

Identitate vizuala

Print & Packaging

Campanie de comunicare

Salamul de Sibiu este unul dintre produsele emblematice pentru romani: dorite, cautate, apreciate, savurate si legate fundamental de cele mai frumoase momente traite de familii in jurul meselor cu bunatati.
 
Bloom Communication a construit pozitionarea si a comunicat 360 noul brand intrat in portofoliul companiei Cris-Tim. Pozitionarea Salamului de Sibiu in cadrul arhitecturii de brand Cris-Tim si in contextul pietei de preparate din carne din Romania a fost construita in jurul a doua elemente centrale:
1) calitatea ingredientelor mixate dupa reteta originala si maturarea de 70 de zile a acestui produs;
2) caracterul nobil al acestei retete incarcate de emotia istoriei culinare romanesti de acum 200 de ani.
 
Semnatura vizuala a Salamului de Sibiu, designul de packaging si campania de comunicare au fost definite prin mesajul extras din pozitionarea brandului „Maturat 70 de zile. Gusturile bune au nevoie de timp” – mesaj care subliniaza idei esentiale: reteta originala a trait peste timp, facand posibil ca 200 de ani mai tarziu sa fie la fel de apreciata; maturarea timp de 70 de zile si sarguinta realizarii salamului de catre echipa Cris-Tim fac din acest produs unul extraordinar, ce merita sa stea pe orice masa si sa satisfaca cele mai exigente gusturi.