ZUCCO


Identitate verbala


Identitate vizuala


Print & Packaging

Cu mici exceptii, in piata sucurilor fara acid gasim constructii de branduri cu personalitate si stil vizual comune, cu focus pe fruct, suc si culori caracteristice sezonului de vara. Pentru a construi o pozitionare unica in mintea consumatorului, personalitatea noului brand trebuia sa uneasca atributele emotionale si functionale intr-o interfata puternica vizual, savuros de jucausa, mereu surprinzatoare la raft.

Astfel a aparut identitatea verbala ZUCCO: un nume compus prin procedeul de declinare/alipire termeni deja existenti, pentru a deservi un context nominal nou. ZUCCO este un nume usor de rostit si de inteles in orice context, termenul "suc", de la care s-a pornit, plasandu-l intr-o zona usor recognoscibila. ZUCCO este orice fruct sau orice combinatie. ZUCCO este sucul sau bautura racoritoare care va aduce zambetul, dar si deliciul, pe buze. Numele are o puternica incarcatura afectiv-emotionala si se poate incadra cu usurinta in vocabularul consumatorilor.

Identitatea vizuala defineste, alaturi de identitatea verbala, personalitatea brandului ca fiind una urbana, jucausa, ce leaga usor o relatie apropiata de obiceiurile consumatorilor si se strecoara cu succes la orice masa si in orice casa.

Conceptul creativ in jurul caruia s-a construit personalitatea brandului este "savoarea fructelor jucause", ce pune in avantaj vizual personalitatea fiecarui fruct, accentuand de fiecare data la raft ca ZUCCO este o gama de produse cu o reteta cu personalitate, pe gustul celor care doresc sa se identifice cu un brand unic, vesel si prietenos.