BUNNA

Bunna s-a nascut in judetul Botosani in zona Savenilor, renumita pentru producerea si prelucrarea celui mai bun lapte. Bunna a inceput ca o afacere de familie, condusa de localnici gospodari care au stiut sa foloseasca eficient oportunitatile economice si cele mai noi tehnologii in slujba pastrarii gustului natural al lactatelor traditionale.
Bunna este un brand al companiei Portas Com din Botosani, care produce un sortiment variat de lactate: lapte de consum, branzeturi proaspete, branzeturi maturate si produse acidofile (iaurt, smantana).

Identitate vizuala

In anul 2011, Bunna, un brand de lactate cu un puternic spirit jovial si cu o calitate crescuta a produselor, a dorit schimbarea pozitionarii in piata, alegand zona produselor traditionale ca fiind strategica in prezentarea comerciala. In urma efectuarii studiilor de piata si a auditului de brand, directia sustinuta pentru aceasta prozitionare a fost "Pastreaza savoarea altor vremuri". In acest context, simbolistica ilustrativa era folosita de o mare parte din competitorii din piata. Pentru a construi o pozitionare unica in piata si mai ales pentru realizarea unei semnaturi vizuale puternice si definitorii pentru aceasta pozitionare, Bloom Communication a integrat in simbol, sub forma unui splash de lapte, toate componentele valoroase naturale care intrate in "ADN-ul" laptelui, il transforma intr-un produs traditional atat de bun si apreciat, materie prima pentru toate produsele Bunna.

Print & Packaging

Noua linie de design de ambalaj creata in 2012 de Bloom Communication sustine pozitionarea traditionala a produselor Bunna prin orientarea focusului asupra principalului personaj din industria lactatelor, transformat intr-un personaj din familie, care comunica jovial, gata sa-ti ofere cel mai bun lapte. Este un personaj care trebuie iubit la fel de mult ca bunica, glumeata, gata oricand de a ajuta si a fi in mijlocul familiei. Dintotdeauna, in familiile traditionale de la tara, vaca a fost unul dintre personajele centrale si importante ale gospodariei. Universul culinar in centrul caruia se contureaza vacuta descrie parcursul culinar al produsului, de la inceputuri pana in farfurie, recreind bucuria pe care o produce un produs bun la masa luata in familie. Vacuta imbogateste legatura emotionala dintre brand si cumparator, dezvaluind o parte din lumea lactatelor Bunna, pe un ambalaj modern, proaspat, memorabil.

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Website-ul creat de Bloom Communication este parte integranta in noul sistem de comunicare vizuala dezvoltat in urma procesului de rebranding realizat in anul 2011, integrand comunicarea corporate pentru compania PortasCom. Website-ul ofera facilitati de administrare completa si de management al informatiilor, produselor, sectiunilor si newsletter-ului.