Originals - Campanie de comunicare


Campanie de comunicare

Dupa incheierea procesului de rebranding, Bloom Communication a realizat strategia, conceptul si dezvoltarea campaniei de comunicare a rebrandingului Originals. Noua imagine de brand, noua platforma e-commerce, serviciile si produsele Originals au fost transmise publicului larg printr-o campanie de comunicare derulata pe 9 canale TV nationale si online.

Campanie de comunicare dedicata rebrandingului
-          Strategie de comunicare
-          Concepte de comunicare
-          Copywriting
-          Concept si productie spoturi publicitare
-          Implementare campanie online
 
Noua pozitionare si noua directie de comunicare a brandului Originals au impus construirea unei campanii tactice, care sa atraga atentia puternic asupra schimbarilor majore ale companiei, iar tandemul ce defineste noua identitate verbala a brandului (logotip + slogan) ”Originals – Start to dress smart !” sa primeasca o adeziunea puternica din partea publicurilor companiei. ”Originals – Start to dress smart !” vorbeste despre cei care stiu sa-si completeze personalitatea prin alegerea potrivita a vestimentatiei, despre cei care isi manifesta apartenenta la un curent artistic sau la un profil social al unui grup, despre cei care doresc sa-si manifeste personalitatea intr-un mod original sau despre cei care doresc pur si simplu sa se simta si sa fie cool.

Campania de comunicare din 2014 a primit startul printr-o serie de mesaje de teasing puternice vizual (ce au avut in background si o campanie de activare a publicurilor tinta ale Originals printr-un concurs in care testarea originalitatii personale era aducatoare de premii), mesaje care au urmarit sa construiasca un volum mare de atentie catre partea a doua a campaniei, in care avea sa fie anuntata noua identitate a brandului, noua pozitionare si mai ales noile beneficii construite de companie si dedicate clientilor. Campania a fost dezvoltata si comunicata pentru mediile online si TV, iar impactul asupra publicurilor tinta si asupra beneficiilor de business ale Originals a fost unul major.

Campania s-a desfasurat in doua etape: teasing si revealing. Inspirata din noua imagine a brandului si de noile directii de comunicare, conceptul campaniei de comunicare a rebrandingului a avut in centrul sau atributul „SURPRINZATOR”.

Campania de teasing a avut ca obiective principale crearea unui centru de atentie si pregatirea publicurilor tinta pentru schimbarea majora care urma sa le fie oferita de catre Originals, atat la nivel de imagine de brand, cat si la nivel de platforma e-commerce si servicii. Landing page-ul www.startdresssmart.ro a fost principalul vehicul de promovare si focus in campania de teasing, alaturi de spotul TV, sprijinite de comunicarea pe Facebook, pe principalele publicatii online din Romania si prin serviciile Google.

Campania de revealing, in afara faptului ca a comunicat noua identitate de brand si noua platforma e-commerce www.originals.ro cu serviciile noi adiacente, a avut misiunea de a focusa pozitionarea Originals in piata si de a evidentia cele mai importante aspecte ale noii platforme de brand.