E.ON Moldova

E.ON este una dintre cele mai mari companii private din domeniul energiei din lume. E.ON Moldova are ca principal obiect de activitate distributia si furnizarea energiei electrice, oferind servicii de calitate unui numar de peste 1,3 milioane de clienti, 93% dintre ei fiind consumatori casnici, iar restul, agenti economici si institutii. Cu un volum de energie de 3.086 GWh, livrata în 2007 la peste 1,35 milioane de clienti, E.ON Moldova Furnizare este o companie solida si bine reprezentata in teritoriu de catre cei peste 300 de angajat. La nivelul intregii tari, vanzarile de energie electrica ale E.ON Moldova Furnizare reprezentau in luna martie 2008 11% din piata reglementata si 2% din piata concurentiala.

Management de brand

Bloom Communication a participat la cercetarea calitativa asupra publicurilor tinta E.ON cu privire la perceptia acestora asupra elementelor vizuale de comunicare globala, a noului sistem de facturare ce urma a fi implementat si a impactului identitatii verbale si vizuale a campaniei.
 
Concluziile Raportului de cercetare au aratat faptul ca, in acel moment,  regulile si elementele standardizate de comunicare E.ON nu erau utilizate corect de catre departamentele de comunicare E.On Moldova, iar serviciile si produsele companiei nu erau corect percepute si intelese de catre publicurile tinta.
 
Pentru a diminua problemele de comunicare relevate in urma cercetarii, compania Bloom Communication a oferit un pachet de consultanta privind utilizarea instrumentelor si elementelor de comunicare in concordanta cu strategia de brand si manualul de identitate E.ON. In plus, Bloom Communication a definit conceptul campaniei si a realizat designul materialelor de comunicare pentru campania "6 PE AN iti ofera mai mult".
 
Obiectivele acestei campanii au fost: popularizarea si informarea despre noul sistem de facturare E.ON Moldova si cresterea notorietatii pozitive E.ON Moldova in randul publicurilor tinta.
 
Campania "6 PE AN iti ofera mai mult" a stat la baza abordarii unui nou stil de comunicare E.ON Moldova, reusindu-se ruperea de stilul vechii institutii de stat Electrica, punandu-se accent pe elementele principale ale strategiei de brand E.ON: integritate, deschidere, incredere si respect reciproc, curaj.