Racova Grup


Identitate vizuala

Bloom Communication a realizat in 2012 noua identitate a grupului, impreuna cu noul stil vizual si platforma on-line.

Noua identitate subliniaza domeniul de activitate al grupului, descriind procesul integrat: agricultura > materie prima > produse finite comercializate sub branduri proprii in piata. Stilul vizual contine ca elemente colaterale seturi grafice de liniaturi ce sugereaza campurile si procesul de productie.

Pentru ca procesul de comunicare sa fie coerent, s-a ales ca Grupul Racova sa gireze comunicarea fiecarei companii din grup, iar materialele de comunicare ale fiecarei companii sa aiba ca predominanta o culoare dedicata.

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Platforma on-line www.racova.com a fost conceputa sa deserveasca nevoia de comunicare on-line a intregului grup, avand informatii si stiri detaliate despre toate tipurile de activitati. A fost conceputa o ergonomie speciala pentru aceasta platforma, pentru a putea naviga usor spre detaliile specifice oricarei companii. Astfel, in orice punct al platformei se afla utilizatorul, are o experienta de navigare de 360 grade in interiorul website-ului.