Originals

Bloom Communication semneaza procesul de rebranding al magazinului online multibrand Originals.ro, lider in vanzari pe segmentul lui de piata. Noua identitate si noul stil de comunicare contribuie la repozitionarea Originals ca un trendsetter real si un participant activ in definirea si sustinerea personalitatii clientilor sai.

Strategie de brand

Originals.ro este magazinul online multibrand prin care sunt comercializate produse de incaltaminte, imbracaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii. Originals.ro a fost desemnat magazinul anului 2012 la Gala Premiilor e-Commerce si este unic distribuitor oficial pentru marcile Ecko Unlimited, Ecko Red, G-Unit, Sir Benni Miles, Zoo York.

Procesul de auditare a relevat o serie de date, care, unite cu planul de dezvoltare a business-ului pe termen mediu si lung, au dus la schimbarea pozitionarii din discount-retailer intr-un retailer trendsetter cu focus pe servicii si pe cresterea volumului de clienti dedicati brandului.

Noua identitate si noul stil de comunicare contribuie la repozitionarea Originals ca un trendsetter real si un participant activ in definirea si sustinerea personalitatii clientilor sai, comunicand complex la nivel online si offline. O importanta deosebita in procesul de rebranding si in cel de constructie a noii interfete de brand a fost alocata proiectarii, designului si implementarii la nivel grafic a interfetei site-ului www.originals.ro in toate punctele sale, tinandu-se cont de cele mai actuale studii de usabilitate si ergonomie, astfel incat experienta oferita cumparatorilor sa fie unul dintre instrumentele importante ale fidelizarii lor.

Procesul de rebranding a durat aproximativ 8 luni, iar misiunea noastra a fost de a valoriza la maxim capabilitatile brandului Originals pentru piata romaneasca, de a-i consolida pozitia de lider in vanzari pe segmentul sau de piata si de crea directii sanatoase de dezvoltare a brandului.

Identitate vizuala

Am pornit de la ideea ca Originals este cel care da startul comportamentului smart in moda, in care clientii pot combina trendurile cu stilurile care li se potrivesc cel mai bine si cu nevoia de confort de fiecare zi. Noua identitate de brand are in centrul sau un simbol puternic – romanul cu ochelari de soare – care exprima capacitatea fiecaruia de a-si defini si reinventa tinuta. Prin noua atitudine a brandului „for every lifestyle, identity”, Originals doreste sa surprinda si sa satisfaca doua dintre cele mai importante contexte de alegere a unui stil vestimentar: 1. adoptarea unui stil vestimentar ca urmare a apartenentei la diverse grupuri sociale; 2. valorizarea diverselor atitudini personale prin adoptarea unor trenduri in tinute si accesorizari. Atitudinea pe care o transmite Originals este cea a liderului, a trendsetter-ului, a celui care defineste, construieste si directioneaz─â stilurile vestimentare, alaturi de marii trendsetteri internationali.

Originals este acum cel care da startul la comportamentul smart in moda, in care clientul poate combina trendurile cu stilul care i se potriveste cel mai bine si cu nevoia de confort de fiecare zi. Originals isi propune sa ofere clientilor tot ce au nevoie pentru a se simti bine in pielea lor, pentru a-si contura propria personalitate intr-un mod original.

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Parteneriatul cu 27 de branduri de renume, dintre care 5 exclusive, ii ofera companiei Originals un portofoliu bogat de produse, prin care clientii sai reusesc sa isi defineasca stilul de viata, personalitatea, pasiunile si interesele, diversitatea si originalitatea. Clientii Originals merita sa beneficieze de o experienta de shopping surprinzatoare si de aceea s-a operat o transformare profunda a platformei e-commerce www.originals.ro. Intreg portofoliul de produse a fost reorganizat pe tipuri si pe categorii de consum, iar procesul de cumparare a fost simplificat.