Romanii Prefera CRISTIM


Management de brand


Campanie de comunicare


Productie spoturi publicitare

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Comunicare strategica
Management de brand
Campanie de comunicare TV, on-line si social media
Design interactiv & dezvoltare platforme web
Concept & productie spoturi video publicitare

Cris-Tim este una dintre cele mai cunoscute companii de pe piata de mezeluri si liderul acestei piete in Romania. Este o afacere care a crescut si s-a dezvoltat datorita pasiunii si entuziasmului Cristinei si a lui Radu Timis. De peste 20 de ani Cris-Tim aduce un plus important in cresterea calitatii vietii personale si de familie a clientilor sai, prin produse valoroase dedicate tuturor meselor zilnice.

In ultimii 10 ani, grupul de firme Cris-Tim a facut investitii masive in tehnologie si logistica, detinand in acest moment cea mai moderna fabrica din Romania, singura cu camera alba din industrie. De asemenea, Cris-Tim este singurul producator de mezeluri din Romania care utilizeaza Tehnologia prin Inalta Presiune, o inovatie in domeniul sigurantei alimentului. Tehnologia prin Inalta Presiune este o modalitate naturala de conservare a alimentelor utilizand apa rece. Produsele, ambalate si etichetate, sunt scufundate in apa rece si apoi, cu ajutorul unei pompe de mare putere, se aplica o presiune de 6000 bari. Acest proces asigura distrugerea bacteriilor din interiorul ambalajului, prelungind in mod natural termenul de valabilitate al produsului.

Acestea sunt doar o parte dintre atu-urile companiei, care a devenit lider de piata atat din punct de vedere al cotei de piata, cat si a cifrei de afaceri si a profitabilitatii.

Pentru prima data in istoria companiei, in anul 2015 s-au comunicat toate aceste atribute, integrate intr-o campanie nationala de impact. Bloom Communication a dezvoltat si implementat  integral campania de comunicare la nivel de strategie si creatie si a implementat alaturi de partenerii sai din Unity Group (We-Do Communication, Impressum Communication si Nomenius), campania de comunicare 3600 pe urmatoarele canale: TV, online (inclusiv social media si Google), instore.

Campania de comunicarea a avut in centrul sau un concept original, ce a reusit sa capteze atentia in mod pozitiv publicurilor tinta Cris-Tim si sa transmita eficient o suma de informatii tehnice greu de comunicat (de obicei) intr-o campanie publicitara. Studiile sociologice spun ca strainii care viziteaza o tara pe o perioada limitata observa si evidentiaza amanunte si obiceiuri ale populatiei din zona cu o acuratete mare si povestesc despre acestea cu sinceritatea observatorului extern neimplicat emotional si neafectat istoric, social, politic si economic. Am folosit aceste concluzii ale studiilor pentru a evidentia un lucru clar, insa atat de normal pentru romani, incat trebuia spus de straini pentru a fi constientizat la valoarea sa reala: toti romanii mananca sau au mancat produse fabricate de Cris-Tim (conform raportarilor de piata, Cris-Tim fabrica si distribuie zilnic cc 100 de tone de produse in Romania – cifra valabila la data campaniei). Personajele savuroase si contextul de comunicare creat a permis introducerea si comunicarea cu succes a datelor corporate & tehnice ce trebuiau evidentiate si constientizate de catre publicurile tinta ale Cris-Tim. Astfel, pentru prima data in industria carnii din Romania, o campanie corporate de succes nu folosea imagini si sisteme de comunicare stereotip, cu familia la masa, copii fericiti sau/si fabrici si tehnologii. Aceasta campanie a permis companiei Cris-Tim sa preia leadership-ul domeniului si sa se pozitioneze in mintea publicurilor tinta alaturi de leadership-ul industriei.