Coseli

Coseli este cel mai vechi producator de esente din piata romaneasca de dupa 1989, cu start-up in productie inca din 1990. Intr-o piata cu o dinamica foarte mare, o piata definita de expansiunea retelelor de supermarketuri cu focus competitiv atat pe calitate, cat si pe cea mai buna oferta, in contextul cresterii celorlalti jucatori in piata, Coseli avea nevoie de un proces de rebranding. Obiectivul acestui proces a fost intarirea pozitionarii Coseli in piata si accentuarea profilului de jucator quality.

Strategie de brand

Rezultatul procesului de audit (care a continut analiza pietei, a competitorilor, analiza companiei Coseli pe mai multe paliere – etic, comercial, vanzari, gama de produse etc,) a relevat o serie de concluzii ce au conlucrat la definirea platformei de brand si a arhitecturii de brand.

Astfel, pozitionarea companiei a fost construita in jurul a doua elemente esentiale: calitatea produselor Coseli si dorinta gospodinelor de a gati mereu dulciuri si produse pe placul lor, a familiei si a prietenilor. “Din 1990 reusite in bucatarie” este sloganul ce defineste cel mai bine pozitionarea brandului Coseli, prin suma atributelor ce reuseste sa le inmagazineze: produse de calitate, game complexe si variate de produse pentru a fi mereu la indemana si de folos gospodinelor, prezent si participant de peste 20 de ani la toate momentele de bucurie din viata romanilor si la mandria gospodinelor de a gati produse frumoasa si gustoase, in casa.

Identitate vizuala

Noua semnatura grafica a brandului Coseli intareste pozitionarea aleasa si este un bun descriptor vizual al acesteia si al atributelor brandului. Semnatura grafica este construita din picaturi (care pastreaza gama cromatica a vechii identitati a brandului) care stilizeaza doua simboluri: inima - care inglobeaza milioanele de prajituri si dulciuri ce au sustinut toate momentele de bucurie si sarbatoare ale romanilor, si o forma plina, cremoasa - care contureaza logotipul si povesteste despre usurinta de a gati dulciuri iubite de toata lumea, atunci cand ai aliate produsele Coseli.

Noul stil de comunicare defineste si dezvaluie noua personalitate a brandului Coseli: jucaus, pozitiv, creator de reusite in bucatarie si de bucurie la toate mesele de sarbatoare.

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Parte a instrumentelor de comunicare corporate, website-ul corporate www.aromeesentiale.ro impreuna cu platforma personalizata de administrare a contentului sustin noua platforma de comunicare corporate a brandului Coseli, punand accent atat pe partea functionala a produselor, cat si pe valorizarea acestora in contextul unor retete delicioase.

Campanie de comunicare

Conceptul campaniei de comunicare ce anunta rebrandingul companiei Coseli a fost construit in jurul a doua elemente cheie: traditia de peste 20 de ani a companiei in productia esentei gusturilor prajiturilor romanesti si calitatile extraordinare a gospodinelor de a realiza dulciuri de poveste.

Scenariul campaniei parafrazeaza leitmotivul basmelor romanesti: printesa care-l cucereste pe print prin desertul desavarsit (ce o incununeaza ca si gospodina perfecta), in realizarea caruia Coseli are un rol esential.

Campania s-a desfasurat pe TV, online si instore, cuprinzand si o campanie comerciala.