AROMA

Piata produselor dedicate “prajituritului” si “universului dulce gatit acasa” a devenit in ultimii 25 de ani din ce in ce mai ofertanta pentru consumatori si mai competitiva pentru producatori.

Compania Coseli isi construise portofoliul si devenise un brand cunoscut in zona mainstream a pietei, iar nevoia de a fi prezenta si in piata produselor populare se simtea din ce in ce mai puternica, pentru a combina volumele de cashflow cu brandurile de profitabilitate.

Identitate vizuala

Aromele si ingredientele-suport gatirii dulciurilor (zahar vanilinat, drojdie uscata, creme etc.) sunt produse ce aduc printr-o cantitate mica (gramaj redus) un aport esential produselor finite. Produsele Aroma se inscriu cu succes in acest context al pietei, oferind un raport execelent calitate/pret. Aceste lucruri insumate definesc simbolistica brandului Aroma: o picatura ce ajuta gospodinele si pasionatii de produse dulci (si nu numai) sa se bucure de cate ori doresc de savoarea dulciurilor de casa.

Print & Packaging

Pentru noul brand am construit un stil vizual minimalist, puternic ce foloseste simboluri cheie trasformate in patern pentru fiecare produs din gama. Astfel, designul modern creeaza o identitate puternica de produs, cu vizibilitate mare in contextul concurential la raft.