Rodinia

Rodinia este povestea implinirii unui vis rural: construirea de asociatii de agricultori prin care legumele si fructele romanesti ajung mai usor in farfuriile romanilor.

Identitate verbala


Identitate vizuala


Strategie de brand

Bloom Communication a construit identitatea verbala, identitatea vizuala si principalele instrumente de comunicare pentru Asociatia de legume fructe Prisacani, care a obtinut finantare printr-un proiect scris si implementat de CMSC Iasi.

Prinsa intr-o dimensiune a fertilitatii si rodniciei, noua identitate verbala RODINIA sta sub semnul unui inteles special pentru romani: bogatia gliei, darnicia ogoarelor si mult belsug.

Sloganul «Savoare de la soare» intregeste universul agricol traditional. Identitatea verbala isi are radacina intr-un cuvant romanesc a carui sonoritate are semnificatii speciale profunde pentru satul romanesc: rodul bun defineste intreaga istorie a agriculturii romanesti si o intreaga cultura populara. RODINIA spune povestea tinutului unde rasar, cresc si se coc cele mai bune si sanatoase roade, prin pasiune, truda si metode agricole traditionale, din pamant romanesc, pentru ca fiecare dintre noi sa ne bucuram de produse pline de savoare si de calitate.

Identitatea vizuala formeza cercul complet, transmitand la nivel grafic si coloristic esentialul despre Rodinia: legume si fructe proaspete, originale din satul romanesc.