Radburg

Radburg este cea mai mare fabrica dedicata reconstructiei si resaparii anvelopelor din Estul Europei, deservind pietele din Europa si cea din Romania.

Radburg a decis sa faca pasul spre redefinirea prezentei sale in piata, dorind ca procesul de rebranding sa genereze o noua viziune si o strategie capabile sa influenteze pozitiv dezvoltarea companiei pe termen mediu si lung.

Bloom Communication a condus procesul de rebranding in 2011, propunand o structura de idei puternic corelate cu intentiile strategice ale companiei.

Datorita conceptelor tehnologiei ecologice, s-a ajuns ca piata anvelopelor in economiile dezvoltate din Europa de Vest si America sa fie impartita astfel: 50% anvelope noi, 50% anvelope reconstruite. Piata anvelopelor reconstruite la nivel national si european este in continua crestere, insa consumatorii din Romania nu au incredere deplina in acest tip de produse. Era astfel necesara pozitionarea companiei in zona "quality product", avand in vedere ca anvelopele iesite din procesul de fabricatie au calitati similare cu cele noi, de top. La aceasta calitate participa tehnologia de ultima generatie, echipa foarte bine pregatita si materia prima de calitate.

Identitate vizuala

Noua semnatura verbala si vizuala sustine acest grup de idei: este dinamica, puternica, combinand simboluri puternice cu caracter descriptiv in mintea consumatorului masculin, care vorbesc despre performanta.

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Bloom Communication este alaturi de Radburg din 2011, dezvoltand solutii de comunicare si instrumente comerciale puternice. Noua plaforma online corporate si solutia e-commerce complexa create de Bloom Communication in 2013 aduc un plus important business-ului celui mai mare producator de anvelope reconstruite din estul Europei. Astfel, noua platforma permite preluarea de comenzi B2B (de la administratorii de flote si distribuitori) si plaseaza comenzile in ERP-ul companiei, eficientizand astfel procesul comercial.
www.radburg.ro
shop.radburg.ro