Bloom Communication a implementat online noul stil de comunicare Bosch


Anul 2011 a insemnat pentru Grupul Bosch la nivelul comunicarii de brand, adoptarea unui nou stil de comunicare. Aceasta a implicat schimbari majore asupra tuturor instrumentelor de comunicare printre care se numara si website-urile corporate si de produs.

Bloom Communication, partener traditional Bosch Electrocasnice Romania de peste trei ani, a raspuns ultimei provocari lansate: a implementat noua imagine Bosch Electrocasnice in mediul online pentru Romania www.bosch-home.ro, punand-o in concordanta cu noile standarde de comunicare ale grupului Bosch la nivel global.

Grupul Bosch este unul din liderii globali ai furnizorilor de tehnologie si servicii. In domeniile auto, tehnologie industriala, bunuri de larg consum si constructii, cei aproximativ 283 500 de angajati au generat in anul fiscal 2010 vanzari de 47.3 miliarde €. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si aproximativ 350 de filiale si companii regionale din peste 60 de tari. Aceasta dezvoltare la nivel global, productia si reteaua de vanzari reprezinta fundatia unei continue cresteri. Bosch investeste mai mult de 3,8 miliarde € in fiecare an in cercetare si dezvoltare, iar in ultimii ani a inregistrat 3867 de patente in toată lumea.