Salamul Sasesc de la Cris-Tim are o noua imagine


Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din Romania, Salam Sasesc de la Cris-Tim, are de curand o noua imagine.

Noua identitate de brand a Salamului Sasesc este construita in jurul unui personaj central, sasul Martin, ce reprezinta chintesenta atributelor produsului si a companiei Cris-Tim: seriozitate, corectitudine, inventivitate, migala, iscusinta, intelepciune si carisma.

Ideea creativa a campaniei reuneste o serie de simboluri puternice si metafore, si isi propune sa consolideze pozitia de lider a unuia dintre cele mai puternice si iubite branduri romanesti de dupa 1990.

Spotul TV foloseste, intr-o maniera noua, simbolul sasilor, si pune in scena intreg procesul de realizare a salamului sasesc, etapa cu etapa. Pozitionarea sasilor ca personaje centrale ale campaniei se doreste a fi o metafora a lucrului facut cu simt de raspundere, realizand in acelasi timp legatura fireasca si asteptata cu denumirea produsului.

Cu alte cuvinte, Salamul Sasesc este ‘’sasesc‘’ tocmai prin calitatea sa exceptionala, prin respectarea stricta a celor mai inalte standarde de productie si prin rigurozitatea cu care sunt alese ingredientele si materiile prime.

"Salamul Sasesc este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri de mezeluri din Romania. Este un brand care a scris istorie, iar premiile obtinute de-a lungul timpului, confirma aceasta. Acum, in 2016, am simtit ca este momentul sa povestim despre secretul care a facut din Salamul Sasesc un succes pentru Cris-Tim. Iar acest secret sta tocmai in reteta originala a produsului, in unicitatea sa – atat in ceea ce priveste forma cat si gustul – si nu in ultimul rand, in pasiunea si corectitudinea cu care este realizat. Salamul Sasesc este unul dintre brandurile noastre cele mai dragi si credem in forta povestii sale", a declarat Radu Timis (Presedinte Cris-Tim).

"Dupa 14 ani de leadership in categoria mezelurilor din Romania, produsul etalon al Cris-Tim, Salamul Sasesc, a primit identitatea de brand care il imbraca perfect, atat din punct de vedere functional, cat si emotional, sustinand pozitionarea produsului in piata de profil. Cred ca in acest moment brandul Salam Sasesc detine toate ingredientele pentru a-si sustine in forta pozitia de leader, atat in arhitectura de brand Cris-Tim, cat si in interiorul categoriei, la nivelul pietei de mezeluri", declara Ciprian Dron (CEO Unity Group).

Campania integrata a fost realizata de agentiile Unity Group (Bloom Communication – branding si creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR – si Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala).

Campania a debutat in data de 25 ianuarie, cu faza de teasing, si va continua pana la finalul lunii februarie si va include, mai departe, un spot TV de 30 de sec, campanie de bannere online, extinderea continutului pe platforma 6sasi.ro si transformarea acesteia intr-o resursa de informatii referitoare la produs si istoria sa. De asemenea, vor fi dezvoltate campaniile de PR online si Social Media.