Bloom Communication realizeaza campania de comunicare pentru noul brand al companiei Cris-Tim, Gostat – gusta o felie de nostalgie


Bloom Communication a reconstruit universul Gostat si l-a readus in casele romanilor prin intermediul celor mai puternice elemente-simbol cunoscute si asumate de romani in anii 70-80: tinerii la Cantarea Romaniei, pionerii, muncitorii din fabrici etc.

Toate aceste simboluri constituie portdrapelul noului brand Gostat de la Cris-Tim, oferindu-i forta de care avea nevoie pentru o sustinere de succes in piata. Noua identitate de brand este memorabila, are un grad mare de diferentiere la raft si un mare potential de a deveni lovely mark.

Campania de lansare si comunicare a debutat in luna mai 2016 si este construita in jurul imaginii pe care magazinele Gostat o aveau in perioada anilor ’70-80, magazine ce reprezentau etalonul in domeniul preparatelor din carne.

Gostatul, un nume cu rezonante puternice, este inca prezent in amintirea romanilor si trezeste nostalgii culinare. Cris-Tim daruieste romanilor gustul si calitatea produselor vandute odinioara in magazinele Gostat, reinventand produsele traditionale precum: Salamul Gostat, Salamul de Vara, Salamul Victoria, Parizerul, Cremvurstii Polonezi etc.

Spotul TV si-a luat forta din umorul romanesc din acele vremuri care, pentru o mare parte dintre romani, a fost cea mai importanta perioada a vietii lor, cea in care au construit familii si s-au bucurat de tineretea si intamplarile pozitive din viata lor.

Principalele surse de inspiratie ale spotului au fost cozile interminabile de la magazinele Gostat si celebra intrebare care se afla pe buzele tuturor romanilor din acea perioada, „Ce se da aici?”. Punctul de plecare il reprezinta povestea conform careia, intr-o zi calduroasa de vara, un postas obosit s-a sprijinit de un perete sa se odihneasca si, in doar cateva minute, in spatele lui s-a format o coada impresionanta de oameni care credeau ca acolo „se da ceva”.

Campania Gostat este despre o suma de elemente pozitive, despre reinventarea unei game nelipsita de pe mesele romanilor in momentele importante, dar si despre putinele lucruri din acea perioada care pot trezi nostalgie. Aceasta gama se doreste a fi un tribut pentru cei care au dus Romania inainte prin responsabilitatea lucrului bine facut, bunul simt daruit mai departe copiilor si cantitatea mare de umor.

Campania integrata a fost realizata de agentiile Unity Group (Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala).

Campania a debutat in luna mai si include un spot TV de 30 de sec., campanie de bannere online, campanie de outdoor, extinderea continutului pe platforma gostat.cristim.ro si transformarea acesteia intr-o resursa de informatii referitoare la produs. De asemenea, vor fi dezvoltate campaniile de PR online si Social Media.