Rebranding Originals – for every lifestyle, identity


Bloom Communication semneaza procesul de rebranding al magazinului online multibrand Originals.ro, lider in vanzari pe segmentul lui de piata. Noua identitate si noul stil de comunicare contribuie la repozitionarea Originals ca un trendsetter real si un participant activ in definirea si sustinerea personalitatii clientilor sai.

„Procesul de rebranding a durat aproximativ 8 luni, iar misiunea noastra a fost de a valoriza la maxim capabilitatile brandului Originals pentru piata romaneasca, de a-i consolida pozitia de lider in vanzari pe segmentul sau de piata si de crea directii sanatoase de dezvoltare a brandului”, a declarat Ciprian Dron, CEO Unity Group.

Parteneriatul cu 27 de branduri de renume, dintre care 5 exclusive, ii ofera companiei Originals un portofoliu bogat de produse, prin care clientii sai reusesc sa isi defineasca stilul de viata, personalitatea, pasiunile si interesele, diversitatea si originalitatea. Clientii Originals merita sa beneficieze de o experienta de shopping surprinzatoare si de aceea s-a operat o transformare profunda a platformei e-commerce www.originals.ro. Intreg portofoliul de produse a fost reorganizat pe tipuri si pe categorii de consum, iar procesul de cumparare a fost simplificat.

„Am pornit de la ideea ca Originals este cel care da startul comportamentului smart in moda, in care clientii pot combina trendurile cu stilurile care li se potrivesc cel mai bine si cu nevoia de confort de fiecare zi”, a completat Ciprian Dron, CEO Unity Group. Noua identitate de brand are in centrul sau un simbol puternic – romanul cu ochelari de soare – care exprima capacitatea fiecaruia de a-si defini si reinventa tinuta. Prin noua atitudine a brandului, „for every lifestyle, identity”, Originals doreste sa surprinda si sa satisfaca doua dintre cele mai importante contexte de alegere a unui stil vestimentar: 1. adoptarea unui stil vestimentar ca urmare a apartenentei la diverse grupuri sociale; 2. valorizarea diverselor atitudini personale prin adoptarea unor trenduri in tinute si accesorizari. Atitudinea pe care o transmite Originals este cea a liderului, a trendsetter-ului, a celui care defineste, construieste si directionează stilurile vestimentare, alaturi de marii trendsetteri internationali.

Puteti vizualiza studiul de caz aici.

Dupa incheierea procesului de rebranding, Bloom Communication a realizat strategia, conceptul si dezvoltarea campaniei de comunicare a rebrandingului Originals. Noua imagine de brand, noua platforma e-commerce, servciile si produsele Originals au fost transmise publicului larg printr-o campanie de comunicare derulata pe 9 canale TV nationale si online.

Campania s-a desfasurat in doua etape: teasing si revealing. Inspirata din noua imagine a brandului si de noile directii de comunicare, conceptul campaniei de comunicare a rebrandingului a avut in centrul sau atributul „SURPRINZATOR”.

Puteti vizualiza studiul de caz aici.